Tuesday, February 2, 2010

aku dan keluargaku- a brief intro.

Jom kita mula!!!! Ok, meh aku kenalkan diri aku dulu...nama aku muhammad najib bin ismail...aku di lahirkan dan di besarkan di kg. hutan gelam, kedah darul aman dan sejahtera...Ayahku bernama Ismail Bin Kamis dan ibuku pulak Rodziah Bt. Arshad.

Aku ada 2 orang kakak dan 2 orang adik perempuan...i'm the only guy in my family..what a bless rite..in fact, aku anak no. 3, di apit oleh 2 kakak & 2adik pompuan...




aku dah kahwin..isteriku namanya Musfirah Bt. Mohamad Tahir...alhamdulillah, kami di kurniakan dengan seorang puteri namanya Hana Ulyaa dan insyaAllah awal bulan April ini, akan lahirlah lagi seorang penyejuk mata kami...insyaallah...



Ni plak gambaq family aku yg di ambil masa raya puasa haritu..




ni plak gambaq family mertuaku...

So, cukuplah kot a brief introduction about aku dan keluargaku...
-hijaupadi-

2 comments:

imtiyaz said...

slamat berblog erh abg ku!!
hehehe...=))

tsam_ismail said...

fuyooo...haha
xsangka hang buat blog abang
bkn kah hang lah org paling pmalas bab2 pnulisan ni
keh3..apa2 pun welcome2 aku ngan yat spun syer blog jga

sirap-limau.blogpsot.com

Post a Comment